2006-01-16

zajlik az élet

  • Hosszú műtét után újra él a joeblog. Ha magyarul vannak a cikkek nem értem miért vannak angolul a címek.
  • Az Ajaxian él és virul. Nem is tudom követni, de amennyi engem érint hogy már a 12. podcast-nál tartanak és kijött a Taconite 1.5 verziója rögtön az 1.0 után.
  • Sztahanovnál vannak néha érdekes hírek. Bele is pofáztam vagy kettőbe.
  • Megnéztem egy jávás adatbázisbizgerélő eszközt. Az a neve ogy druid (http://druid.sourceforge.net). GPL-es és eléggé érzésből van megcsinálva. Nulla doksi, szóval érzésből kell használni is. Kicsit alternatív a kezelése. Generál SQL-t, rajzol táblákat, szóval csinálja amit kell a maga érdekes módján.
  • Nyomom a SJSE8-at és közepes a véleményem róla. Megy is a Sun Developer Forum-on sok téma hogy kinek mi a baja vele. Nekem például az hogy lassú, de nemcsak nekem. Érzem hogy késve követ, de amikor UML diagram rajzolásra kerül a sor akkor kész, pörög a ventillátor, dolgozik az eszköz izomból másodpercekig ha arrébb rakok egy dobozt. A vonalakat persze össze vissza húzogatja. A szekvencia diagram része kész katasztrófa, gyakorlatilag elsőre kell megrajzolni mindent, mert ha utólag szerkeszteném összebarmolja az összes eddig megrajzolt vonalat. Ezenkívül meglepetésszerűen rakosgat osztályokat a csomaghierarchiába. Ehh, nem folytatom.
  • Volt mindenféle konferencia ahol bejelentették az inteles Macintosh-t meg mindent.
  • Egy Who-s fószer megmondta a frankót hogy ne hallgassátok hangosan az iPod-ot, mert halláskárosodást okoz. Mintha csak iPod lenne a világon bmeg. iSznoboknak iPodot.
  • A jávalistán írtak egy vicces kódrészletet: String a(){for(;;);} (Fordul.)

Nincsenek megjegyzések: