2008-11-17

Produktív zörejek

Azért nem írtam semmit októberben, mert a jelenlegi melóhelyem alkalmatlan erre a tevékenységre. Egy dolog hogy a monitorom gyakorlatilag publikus tévé, de ez nem is érdekelne mert a feladatomat rendesen megcsinálom. Az hogy néha elolvasom a híreket, szerintem belefér.

Az jelenti a nagyobb problémát, hogy ez nem kifejezetten egy fejlesztői munkahely, hanem egy telemarketing témával foglalkozó társasághoz vagyok bedobva, ahol folyamatosan csörögnek a telefonok és olyan témák repkednek a fejem fölött amik távol állnak tőlem mint Makótól Jeruzsálem. Permanens beszéd 4 oldaltól 8 órában. Ez abszolút szétforgácsolja a gondolataimat, jobban mint amikor a Boros-Bochkor-t kellett hallgatni reggelente egy másik helyen. Szóval egyrészt a produktivitásom 50%-on ketyeg, másrészt nem tudok figyelmesen elolvasni technikai jellegű írásokat, nem tudok egy k.b. mondatot rendesen megfogalmazni. Némileg segít ha felrakok a fejemre valami zenét, de sajnos néha nekem is válaszolnom kell kérdésekre, nem tehetem meg hogy elszigetelem magamat.

Nekem tökéletes csend vagy enyhe technikai neszek kellenének hozzá, hogy jól tudjak dolgozni. Néha felvet valaki valami programozástechnikai témát -ez kellene nekem. De tudom hogy van akit megöl a csend, kell neki valami zene. Van akinek a Sláger rádió, van akinek az MR2, van akinek a legújabb Metallica album. Neked milyen hangviszonyok kellenek hozzá, hogy produktív legyél? Többet is be lehet jelölni.

2 megjegyzés:

Kocka írta...

Rendesen bunteted magad egy ilyen hellyel :)

tvik írta...

Hát igen.
Rövid távon szórakoztató, hosszú távon nem. A fejlődést sem igen szolgálja.

Egyszer majd írok a deszantos programozás előnyeiről és hátrányairól.