2006-11-03

This page contains both secure and nonsecure items, dojo 0.3

Csináltam egy SSL-en keresztül működő webalkalmazást amiben egy javascript frameworköt használtam. Az Exploreres felhasználók beszóltak, hogy minden egyes kattintásra egy kedves "This page contains both secure and nonsecure items" figyelmeztető ablak jelenik meg, és ez nem jó.

Szerencsére kéznél volt a Google, beírtam a figyelmeztető üzenet szövegét és már jöttek is a találatok, köztük ez a link, ami szépen -ábrákkal tűzdelve- leírja, hogy mit kell beállítani az exploreren.

Feljött még egy fórumos találat, amiben leírták, hogy ez azért van, mert az alkalmazás SSL-en keresztül megy, de lehet hogy valahol belül HTTP hivatkozást használ HTTPS helyett. Valami iframe-s témát is emlegettek és valaki leírta, hogy ő olyan webalkalmazást csinál, amit több ezren használnak és kicsit durva lenne minden felhasználónak leveleket küldözgetni. Illetve főleg azok a felhasználók lehetnek problémásak akik ennél komolyabb leveleket szoktak kapni, pl. vezérigazgató.

Szóval frankó lett volna egy olyan megoldás amit a szerveren programozással meg lehet oldani, de biztos voltam benne, hogy minden hivatkozást relatíven adtam meg, tehát nálam minden HTTPS volt. A javascript keretrendszerben lehet a kutya elásva, ami Dojo. Egészen pontosan Dojo 0.3.1

Nos, azt hittem itt további trükközésekről, kód és fórumbányászatról fogok írni, de nem: Letöltöttem a Dojo 0.4-et és működött. (Működik.)

Nincsenek megjegyzések: