2005-11-30

Eclipse, Taconite

Hohó, két post egy nap alatt!

Szóval először is felraktam ma az 1.5-ös Firefox-ot aminek a Clear Private Data funkciója nagyon tetszik.

Kipróbáltam a Taconite-ot is ami szintén megfogott, csak kissé kényelmetlen volt highlight support nélkül jsp-ket írni, úgyhogy nekiálltam Eclipse plugin-t keresni. Találtam is, a WTP -t. Namost ha ennek csak a webes részét installálom akkor a jsp-ket nem highlight-olja hanem csak a html-t, css-t, xml-t meg még egy-két dolgot. A másik, hogy nem akarta az igazságot ezért installáltam gyorsan egy 3.1.1.-es Eclipse-t. Itt már működött, viszont kellett még hozzá installálni vagy 3 plugint. (JEM, EMF meg ki tudja mi...)

Most próbálgatom. Tetszik, már össze is haverkodtak a Taconite-tal. Highlight-ol mint a kisangyal, jönnek fel a popupok a lehetséges dolgokról, úgyhogy lehet haladni ezerrel. Egyetlenegy kis bánatom van, hogy nem támogatja a 4.0-ás JBoss-t. Ha J2EE projektet akarok csinálni 3.2.3 a legfrissebb amit ismer, és a projektcsinálás meg is bukik egy ponton amikor nem találja a jboss-boot.jar-t.

Közben volt egy downgrade-elés 3.2.6-os JBoss-ra és ismét megpróbáltam J2EE projektet létrehozni ugyanekkora sikerrel. Ennél régebbi JBoss-t már nem vagyok hajlandó feltenni. Generikus J2EE projektet is megpróbáltam létrehozni, akkor meg az annotation engine-be kötött bele, merthogy XDoclet-et szeretett volna. Azt hiszem az XDoclet már eléggé kifutóban van a JDK5 annotációi miatt úgyhogy ebbe már fölösleges (újra) belekezdeni. Akkor inkább megvárom a következő (rendes) verziót ebből az Eclipse pluginből.

Nincsenek megjegyzések: